Rozhodlo o tom 20 odborníkov z PR a kreatívnej brandže, ktorí hodnotili 175 prihlásených prác, z ktorých 108 postúpilo na shortlist a z nich vybrali tie najlepšie.
Slovenská banková asociácia získala:
Ocenenia reflektujú na našu krízovú a strategickú komunikáciu týkajúcu sa dôveryhodnosti, ako aj ziskovosti bankového sektora, v rámci ktorej sme širokej verejnosti vysvetľovali úlohu bánk v slovenskej ekonomike a upozorňovali na negatívne dopady dodatočného zdanenia bánk na Slovensku.
Ďakujeme za ocenenie našej práce, za podporu a zapojenie našich členských bánk a za spoluprácu PR agentúre SK PR Strategies.
PROKOP je prestížnou súťažou najlepších PR projektov na Slovensku, ktorý od roku 2010 vyhlasuje a organizuje Asociácia public relations na Slovensku (APRSR). Public relations sa čoraz viac stáva dôležitou súčasťou komunikačného mixu a ocenenie PROKOP dáva možnosť predstaviť zaujímavé, kreatívne a inovatívne PR kampane, uskutočnené na Slovensku v aktuálnom roku. Cieľom súťaže PROKOP je predstaviť tieto projekty odbornej a laickej verejnosti a oceniť subjekty, ktoré ich realizovali. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a exekúcia PR projektu s ohľadom na preukázané výsledky.
Výsledky PROKOP 2023 v ďalších kategóriách nájdete tu: https://www.prokop.online/2023/prokop/vysledky
Súbory cookie
Na zabezpečenie plnohodnotnej funkčnosti našich webových stránok niekedy vo vašom zariadení ukladáme malé dátové súbory, tzv. cookie. Tie používame na personalizáciu obsahu, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a k analýze návštevnosti našich webových stránok.
Informácie o tom ako naše webové stránky používate, zdieľame so svojimi partnermi. Partneri tieto údaje môžu
skombinovať s ďalšími informáciami, ktoré ste im poskytli, alebo ktoré získali v dôsledku toho, že už
využívate ich služby.
Viac informácií o súboroch cookie
Môžeme používať cookies?